Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Doktora
  • İşletme Bilim Dalı (İngilizce) (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Global Management Strategies (Küresel Yönetim Stratejileri)
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Global Management Strategies (Küresel Yönetim Stratejileri) İŞL634 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili İngilizce
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. OZAN AĞLARGÖZ
Dersin Veriliş Biçimi Yuzyuze; Uzaktan
Dersin Önkoşulları Yok
Önerilen Dersler Yok
Okuma Listesi - Jeanne Liedtka (2019). Putting technology in its place:design thinking ’ s social technology at work. CaliforniaManagement Review, 62(2). https://doiorg.library.esc.edu/10.1177/0008125619897391- Jayarwardena, C. (2019). What are the key innovativestrategies needed for future tourism in the World?Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 11 (2), 235-247.- Ng, I. C. (2017). The internet of things: Review andresearch directions. Journal of Research in Marketing,34(1), 3-21.- Conversations with Gen Z. (October, 2018). Barnes &Noble College Insights.- Frenken, K. & Schor, J. (2017). Putting the sharingeconomy into perspective. Environmental Innovations andSocietal Transitions, 23, 3-10.- Harrell, E. Neuromarketing (January 23, 2019). HarvardBusiness Review- E. Drago, (2015). The effect of technology on face-facecommunication. Elon Journal of Undergraduate Research:inquiriesjournal.com, 6(1).- Scholz, J., & Smith, A. N. (2016). Augmented reality:designing immersive experiences that maximize consumerengagement. Business Horizons, 59(2), 149-161.-Foreign supermarkets change tactics in tough Chinamarket. Financial Times, August 29, 2019.-How to tell which decisions are strategic. CaliforniaManagement Review, 56 (3), Spring 2014.-Amazon\'s acquisition of Whole Foods is about two things:data and product. Forbes. August 2, 2017.- Bergh, C. The CEO of Levi Strauss on leading an iconicbrand back to growth. Harvard Business Review, JulyAugust, 2018.What the best transformational leaders do? HarvardBusiness Review, May 8, 2017.- Dunn, S., Grannan, C., Raisinghani, M., & Stalling, H.(2015). Communication strategies for successful virtualteams’’. 48th Hawaii International Conference on SystemScience, IEEE.-Schroth, H. (2019). Are you ready for Gen Z in theworkplace? California Management Review, 61(3), 5–18.-Elmansy, R. Disney\'s Creative Strategy: The Dreamer, TheRealist and The Critic. 04.06.2015. -Kane, G. C., Phillips, A. N., Copulsky, J., & Andrus, G.(Spring 2019). How digital leadership is (n’t) different?MIT Sloan Management Review, 60 (3).-Joakim Björkdahl (2020). Strategies for digitalization inmanufacturing firms. California Management Review,62(4).- Brady, M. R. Fellenz, M. R., & Richard Brookers, R.(2008). Researching the role of information andcommunications technology (ICT) in contemporarymarketing practices. Journal of Business & IndustrialMarketing, 23(2), 108-114.- Go, H., Kang, M., & Suh, S. (2020). Machine learning ofrobots in tourism and hospitality: interactive technologyacceptance model (ITAM)- cutting edge. Tourism Review,Vol. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/TR-02-2019-0062- Anderson, R. Delta’s CEO on using innovative thinking torevive a bankrupt airline. Harvard Business Review,December 2014.- The leader’s guide to corporate culture. HarvardBusiness Review, Jan-Feb 2018.-Banker, S. (June 25, 2019). How Amazon changed WholeFoods. Forbes
Değerlendirme Derse katilim ve tartisma (30 %) - ÖdevBireysel arastirma projesi (30 %) - Uygulama• Final sinavi (40%)
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Giderek daha karmaşık hale gelen iş dünyası, artan küresel rekabetle karşı karşıyadır.strateji tasarımı ve uygulaması; ve bu, dünya çapındaki etki nedeniyle daha zorlayıcı hale gelditarifeler ve iklim değişikliği savunuculuğu ile ilgili anlaşmazlıkların Herhangi bir düzeyde ve herhangi bir alanda stratejilerrekabet avantajı elde etmeye odaklanma, yenilik ve teknoloji ile sürdürülür.Küreselleşmenin değişen doğası gibi herhangi bir sektörde iş yapmanın dinamiklerini anlamakyüksek hızlı teknolojinin yönlendirdiği bağlantılar, kültüre açıklığın hayati önemifarklılıklar, yeni nesil tüketicilerin yükselişi ve ilgili iş stratejileri birbirine bağlanmalıdır.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri