Okuma Listesi |
Kitaplar:Thompson, B. John (2008). Medya ve Modernite. Kırmızı Yayınları, İstanbul.Miller Toby ve diğerleri (2012). Küresel Hollywood. Doruk yayınları, İstanbul.Maigret, Eric (2011). Medya ve İletişim Sosyolojisi. İletişim Yayınları, İstanbul.Fuchs, Christian (2013). Dijital emek ve Karl Marx. Notabene yayınları, İstanbul.Wayne, Mike (2015). Marksizm ve Medya Araştırmaları. Yordam Kitap, İstanbul.Makaleler: 1. Nixon, Brice (2013). Critical Political Economy of Communication and the Problem of Method. Marx and the political economy of the media (ed. Christian Fuchs, Vincent Mosco) (sf.260-283). Brill.2. Wasko, J. , Murdock, G. , ve Sousa, H. (2011). Introduction: The Political Economy of Communications Core Concerns and Issues. The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 1-11). Blackwell Publishing.3. Garnham, Nicholas (2011). The Political Economy of Communication Revisited. The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 41-61). Blackwell Publishing.4. Vaughan, Nathan (2011). Maximizing Value: Economic and Cultural Synergies. The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 169-187). Blackwell Publishing.5. Wasko, Janet (2011). The Death of Hollywood: Exaggeration or Reality? The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 307-331). Blackwell Publishing.6. Mosco, Vincent (2011). The Political Economy of Labor. The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 358-381). Blackwell Publishing.7. Hesmondhalgh, David and Baker, Sarah . Toward a Political Economy of Labor in the Media Industries. The handbook of political economy of communications (ed. Janet Wasko, Graham Murdock, and Helena Sousa) (sf. 381-401). Blackwell Publishing. |
Katalog İçeriği |
Ekonomi Politiğin Konusu: Malların üretimi, Üretim ilişkileri, Toplumsal gelişim; İletişimin Ekonomi Politiği: Fransız devrimi, Telgraftan televizyona, İnternet ve küreselleşme; Hollywood Sineması: Küreselleşme ve Hollywood, Hollywood’un kültürel emperyalizmi, Hollywood Medya-Endüstriyel kompleksi; Televizyonun Ekonomi Politiği: Televizyon gerçekte nedir?, Televizyondan dijitale; Dijital Üretimin Ekonomi Politiği: Özgürlük mü yeni hegemonya mı?, Dijital içerik ve yeni izleme; Sinema ve Televizyonda İşgücü: İş bölümü, iş birleşmesi, Yaratıcı emek, Dijital emek; İzleyiciler: Toplumsal sınıf ve medya, Yabancılaşma. |