Katalog İçeriği |
Halkla ilişkilerden Kurumsal İletişime; Kurumsal İletişimde Yazarlık; Kurumsal iletişim Yazarının Rol ve Sorumlulukları; Kurumsal İletişimde Haber Kavramı ve Haber Değeri; Yazmaya Hazırlık ve Yazma Süreci; Gelenekselde ve Dijitalde Medya İlişkileri; Kurumsal İletişim Yazarlığında İkna; Geleneksel Medya için Yazarlık; Sosyal Medya için Yazarlık; Kurumsal İletişim Araçları İçin Yazarlık: Basın Bülteni, Röportaj, Kurum Gazetesi, Kurum Dergisi, Haber mektubu, Insörtler, Konuşma Metinleri, Kurumsal Reklam, Broşür, Afiş, Kitapçık, Sosyal Medya İçerikleri; Kriz Dönemlerinde Yazarlık; Kurumsal İletişim Araçlarının Analizi. |