Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişiminde Yeni Eğilimler
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İletişiminde Yeni Eğilimler RHİ616 II.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Dersin ön koşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler Önerilen ders bulunmamaktadır
Okuma Listesi 1) Jordan Gamble and Audrey Gilmore (2013). \"A New Era of Consumer Marketing? An application of Co-creational Marketing in the Music Industry\" European Journal of Marketing, Vol. 47 Iss: 11/122) Graeme Hutton and Maggie Fosdick (2011). \"The Globalization of Social Media Consumer Relationships with Brands Evolve in the Digital Space\"JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, December3) Kevin Lane Keller (2009). \"Building strong brands in a modern marketing communications environment\" Journal of Marketing Communications Vol. 15, Nos. 2–3, (April–July).4) Andrea Godfrey, Kathleen Seiders, & Glenn B. Voss (2011). \"Enough Is Enough! The Fine Line in Executing Multichannel Relational Communication\"Journal of MarketingVol. 75 (July ).5) Anne M. Smith ( 2013 ). The Value Co – destruction Process: A Customer Resource Perspective\" European Journal of Marketing, Vol. 47 Iss: 11/126) Patrick de Pelsmacker & Peter C. Neijens (2012). New advertising formats: Howpersuasion knowledge affects consumer responses\", Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February .7) Marjorie Delbaere, Edward F. McQuarrie, and Barbara J. Phillips (2011). \"Personification in Advertising\", Journal of Advertising, vol. 40, no. 1 (Spring).8) Ayla Ozhan Dedeoglu ve Elif Ustundagli (2011). \"Sanal Topluluklar Bağlamında Tüketicilerin Tüketim, Yasam Tarzı ve Kimlik Yönünden Değerlendirilmesi\" Business and Economics Research Journal Volume 2 . Number 29) Bob Heere, Matthew Walker, Masayuki Yoshida, Yong Jae Ko, Jeremy S. Jordan, and Jeffrey D. James (2011). \"Brand Community Development Through Associated Communities: Grounding Community Measurement Within Social Identity Theory\" Journal of Marketing Theory and Practice, vol. 19, no. 4 (fall).10) Mariola Palazon and Elena Delgado-Ballester (2013) . \"Hedonic or utilitarian premiums:does it matter?\" European Journal of Marketing Vol. 47 No. 8.11) Kristian Lorenzon & Cristel Antonia Russell (2012). \"From apathy to ambivalence: How ispersuasion knowledge reflected inconsumers\' comments about in-game advertising?\"Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February.12) Guda van Noort , Marjolijn L. Antheunis & Eva A. van Reijmersdal (2012). \"Social connections and the persuasiveness of viral campaigns in social network sites: Persuasive intent as the underlying mechanism\" Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February.13) Edwina Luck & Jennifer Moffatt (2009). IMC: Has anything really changed? Anew perspective on an old definition\" Journal of Marketing CommunicationsVol. 15, No. 5, December .14) Kaan Varnalı (2013). Dijital Kabilelerin İzinde, İstanbul: MediaCat Yayınları.15) Kaan Varnalı (2012) Dijital Tutulma, İstanbul: MediaCat Yayınları.16) Uğur Batı (2012) .Marketing ya da Farketink, İstanbul: İyi Yayınları
Değerlendirme 1 arasınav, bir yılsonu sınavı ve ödevi
Staj & Uygulama staj yok
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri