Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ARZU TOKER |
Dersin Veriliş Biçimi |
yüzyüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
- |
Okuma Listesi |
Çeltek, E. (2013). Turizm İşletmelerinde Elektronik Mişteri İlişkileri (E-MİY). Ankara: Detay YayıncılıkOdabaşı, Y. (2015). Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi. İstanbul: Aura. |
Değerlendirme |
% I. vize, % II. vize, P final klasik sınav |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Customer and Customer Relationship Management (CRM) Concept; Change in the Transition to Customer-Focused Management; Management; Organizational Culture and Change; CRM in Electronic Environment; Creating a Database in Customer Relationship Management; Developing Customer Relationships; New Dimensions of Customer Relations; Acquiring and Retaining Customers; Customer Complaints Management; Customer Relationship Management in Social Media. |