Okuma Listesi |
1. Timur, A. (2014). Turistik Ürün Politikası, Edt. Alp Timur, Detay Yayıncılık, Ankara2. David L. Edgell, Sr, Maria DelMastro Allen, Ginger Smith, Jason R. Swanson, (2008). Tourism Policy and Planning (Yesterday, Today and Tomorrow), Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 8DP, UK3. John Swarbrooke and Susan Horner (2007). Consumer Behaviour in Tourism Second edition, Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 DP, UK4. Peter r. Chang (Editor). (2007). Tourism Management in the 21st Century, Nova Science Publishers, Inc. New York5. Chris Cooper and C Michael Hall (2008). Contemporary Tourism: An InternationalApproach, Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 8DP, UK |
Katalog İçeriği |
Turistik Ürün Stratejisi: Turistik ürün kavramına genel yaklaşım, Turistik ürün arzının planlaması, Turistik ürün Talebinin Planlaması; Turistik Ürün Çeşitlendirme Stratejisi: Turistik ürün pazarlama karması, Turistik ürünle ilgili insan kaynakları politikası, İnovasyon odaklı turistik ürün politikası; Turistik Ürün ve Turist Sağlığı: Turistik ürün ve sürdürülebilirlik, Turistik ürün çeşitlendirme Koşulları; Türkiye’de Turistik Ürün Stratejisi: Avrupa birliğinde turistik ürün Stratejisi, Dünya da turistik ürün stratejisi. |