Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Konaklama İşletmeciliği Anabilim Dalı
  • Konaklama İşletmeciliği ABD-Tezsiz YL
  • Konaklama İşletmeciliği Bilim Dalı-Online Tzs YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Turistik Ürün Stratejileri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Turistik Ürün Stratejileri KOİ556 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. OKTAY EMİR
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan Eğitim
Dersin Önkoşulları Yok
Önerilen Dersler Yok
Okuma Listesi 1. Timur, A. (2014). Turistik Ürün Politikası, Edt. Alp Timur, Detay Yayıncılık, Ankara2. David L. Edgell, Sr, Maria DelMastro Allen, Ginger Smith, Jason R. Swanson, (2008). Tourism Policy and Planning (Yesterday, Today and Tomorrow), Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 8DP, UK3. John Swarbrooke and Susan Horner (2007). Consumer Behaviour in Tourism Second edition, Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 DP, UK4. Peter r. Chang (Editor). (2007). Tourism Management in the 21st Century, Nova Science Publishers, Inc. New York5. Chris Cooper and C Michael Hall (2008). Contemporary Tourism: An InternationalApproach, Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier Linacre House, Jordan Hill, Oxford OX2 8DP, UK
Değerlendirme yazılı sınav
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Turistik Ürün Stratejisi: Turistik ürün kavramına genel yaklaşım, Turistik ürün arzının planlaması, Turistik ürün Talebinin Planlaması; Turistik Ürün Çeşitlendirme Stratejisi: Turistik ürün pazarlama karması, Turistik ürünle ilgili insan kaynakları politikası, İnovasyon odaklı turistik ürün politikası; Turistik Ürün ve Turist Sağlığı: Turistik ürün ve sürdürülebilirlik, Turistik ürün çeşitlendirme Koşulları; Türkiye’de Turistik Ürün Stratejisi: Avrupa birliğinde turistik ürün Stratejisi, Dünya da turistik ürün stratejisi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri