Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı
  • Turizm İşletmeciliği ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Postmodern Dönemde Turizm
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Postmodern Dönemde Turizm TRZ554 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. ÇAĞIL HALE ÖZEL
Dersin Veriliş Biçimi Ders yüz yüze eğitim şeklinde yürütülecektir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu yoktur.
Önerilen Dersler Turizm Pazarlaması, Aktüel Turizm içeriğindeki derslerin bu dersten önce alınması önerilebilir.
Okuma Listesi Brown, S. (1993). Postmodern marketing?. European journal of marketing, 27 (4), 19-34.Brown, S. (1998) ‘Postmodernism: The End of Marketing’, in D. Brownlie, M. Saren, R. Wensley, and R. Whittington (eds) Rethinking Marketing Towards Critical Marketing Accountings, pp. 27–57. London, UK: Sage.Cova, B., Maclaran, P., & Bradshaw, A. (2013). Rethinking consumer culture theory from the postmodern to the communist horizon. Marketing Theory,13 (2), 213-225.Firat, A. F., & Venkatesh, A. (1993). Postmodernity: the age of marketing. International Journal of research in Marketing, 10 (3), 227-249.Firat, A. F. (1992). Postmodernism and the marketing organization. Journal of Organizational Change Management, 5 (1), 79-83.Firat, A. F., Sherry, J. F., & Venkatesh, A. (1994). Postmodernism, marketing and the consumer. International journal of research in marketing, 11 (4), 311-316.Kotler, P. (1989). From mass marketing to mass customization. Planning review, 17 (5), 10-47.
Değerlendirme 1 Ara Sınav2 Ödev
Staj & Uygulama Staj yoktur.
Katalog İçeriği Postmodernizme Giriş: Postmodernizmin Tanımı; Modern Öncesi, Modern Ve Postmodern Dönemlerin Karşılaştırılması; Postmodernizmin Beraberinde Getirdiği Koşullar: Üstgerçeklik, Parçalanma, Üretimin Ve Tüketimin Yer Değiştirmesi; Postmodernizmin Beraberinde Getirdiği Koşullar: Öznenin Merkezde Olmaması, Zıtların Birlikteliği, Bağlılığın ve Marka Sadakatinin Kayboluşu, Çoğulculuk; Turizm Ve Postmodernizm İlişkisi; Turizm Paradigmasının Geçirdiği Değişimler; Postmodernizmin Turizm Endüstrisine Yansımaları; Postmodernizmin Turizm Endüstrisindeki Uygulamalarından Örnekler; Postmodernizmin Turizm Endüstrisindeki Uygulamalarından Örnekler; Postmodern Turist.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri