| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
| Dersin Önkoşulları |
Yok |
| Önerilen Dersler |
Yok |
| Okuma Listesi |
Ders kapsamında verilecektir. |
| Değerlendirme |
Ara sınav (30%), Uygulama (20%), Final Sınavı (50%) |
| Staj & Uygulama |
Yok |
| Katalog İçeriği |
Dijital Reklamcılıkta Yapay Zekaya Giriş; Programatik Reklamcılık ve Otomatik Satın Alma; Yapay Zeka Destekli İçerik Üretimi (Uygulamalı); Kullanıcı Davranışı Analizi ve Kişiselleştirme; Google ve Sosyal Medya Reklamlarında Yapay Zeka; Dijital Reklamlarda Başarı Ölçümü ve Raporlama; Chatbotlar ve Reklamcılıkta Kullanımı; Yapay Zeka ile Dinamik ve Adaptif Reklamlar; Etik, Gizlilik ve Yapay Zeka Destekli Reklamcılık; Yapay Zeka ile Geleceğin Reklamcılık Stratejileri; Uygulama: AI Tabanlı Bir Reklam Kampanyası Tasarımı. |