| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
|
| Değerlendirme |
Ara Sınav % 30 Ödev % 10 Dönem sonu sınavı % 60 |
| Staj & Uygulama |
Yok |
| Katalog İçeriği |
Küreselleşmenin Gelişimi ve Önemi; Dünya Ticaretinin Gelişimi; Uluslararası Pazarlama Çerçevesi; Uluslararası Pazarlama Stratejileri; Kültürlerarası İletişim Kavramı ve Özellikleri; Kültürlerarası İletişim Kuramları; Uluslararası Halkla İlişkiler ve Uluslararası İletişim Bağlantısı; Uluslararası Halkla İlişkileri Etkileyen Faktörler; Uluslararası Halkla İlişkilerde Yönelimler; Uluslararası Halkla İlişkiler Kampanyaları; Uluslararası İletişim ve Reklamcılığın Gelişimi; Uluslararası Reklam Ajanslarının Gelişimi; Uluslararası Reklam Çalışmaları; Uluslararası Reklam Çalışmalarında Yaşanan Sorunlar. |