| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. RASİME AYHAN YILMAZ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Yüzyüze |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu/eşkoşulu bulunmamaktadır |
| Önerilen Dersler |
RHİ519 Reklam ve Toplum RHİ531 Pazarlama İletişiminde İçerik Yönetimi ve Planlaması |
| Okuma Listesi |
Zorunlu kaynak: Bob M. Fennis & Wolfgang Strobe ( 2016). The Psychology of Advertising. 2nd ed. Routledge. Önerilen kaynaklar:Daniel Kahneman ( 2016). Hızlı ve Yavaş Düşünme. Varlık Yayınları.Gerald Zaltman ( 2016). Tüketici Nasıl Düşünür? MediaCat .David Eagleman ( 2013) Beynin Gizli Hayatı. Domingo Yayınevi. Uğur Batı (2017). Sinaps. Doğan Kitap.Martin Lindstrom ( 2016). Buyology. Optimist |
| Değerlendirme |
vize ödevifinal ödevi |
| Staj & Uygulama |
bu ders için zorunlu staj/uygulama bulunmamaktadır |
| Katalog İçeriği |
Reklam Etkilerini Anlamak: İletişim ve psikolojik etkiler; Reklam Etkinliğini Kavramsallaştırmada Klasik ve Çağdaş Yaklaşımlar; Tüketicinin Reklamdan Bilgi Elde Etmesi ve Bilgiyi İşlemesi; Reklamın Tüketici Hafızasını Etkileyişi; Ürüne Yönelik Tutum Oluşumu; İkna ve Tutum Değişimi Prensipleri; Reklamın Satın Alma Davranışına Etkisi; İknanın Ötesinde; Online Reklamcılığı Anlamak; Online Bireysel İletişim Yoluyla İkna; Örnek Olay Çalışmaları. |