| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. EMRE OZAN AKSÖZ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
BLYTH, J. (2001). Pazarlama İlkeleri, Çev: Y. ODABASI,İstanbul: Bilim Teknik Yayınevi.BOZKURT, i. (2000), Bütünleşik Pazarlama İletişimi, MediaCat, Ankara.MUCUK, D., 1994 Pazarlama İlkeleri, Der Yay., İstanbul. |
| Değerlendirme |
1 Ara sınav ve final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlamaya Giriş: Geleneksel pazarlama, Modern pazarlama, Pazarlama karması elemanları; Geleneksel Pazarlama Karması 4P; Hizmet Pazarlamasında Pazarlama Karması Elemanları 7P; Müşteri Odaklı Pazarlama Karması 7C; Çağdaş Pazarlama Yaklaşımları ve Konaklama İşletmelerindeki Uygulamaları: Müşteri ilişkileri yönetimi, Ağızdan ağıza pazarlama, Deneyimsel pazarlama, Yeşil pazarlama, Dijital pazarlama, Nöro pazarlama, Arttırılmış gerçeklik ve pazarlama. |