| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ELİF EROĞLU HALL |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
|
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Değer Yaratım Süreci Olarak Pazarlama: Pazarlama kavramı, Değer yaratım süreci; Pazarlama Yönetim Süreci: Stratejik pazarlama planlaması, Pazarlama amaç ve hedefleri; Pazarlama Stratejileri ve Rekabet: Rekabetçi pazar yapıları, Rekabet temelli işletme stratejisi; Ürün Kavramı ve Ürün Sınıflandırmaları: Ürün kararları, Yeni ürün geliştirme kararları; Fiyat Yönetimi: Fiyatlandırma karar süreci, Fiyat ayarlama stratejileri; Dağıtım Yönetimi: Dağıtım kanalının tasarımı; Pazarlama İletişimi Yönetimi: Pazarlama iletişimi karması, Dijital pazarlama iletişimi uygulamaları; Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi ve Kontrol: Pazarlama kontrol türleri. |