| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖMER KUTLU |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Çevrimiçi canlı dersler, çevrimiçi tartışmalar ve ödevler |
| Dersin Önkoşulları |
önkoşul bulunmamaktadır |
| Önerilen Dersler |
Pazarlama Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi |
| Okuma Listesi |
Marka yönetimi, Demirağ ve Durmaz, Hiper yayınT.U.H.A.F. Marka yönetimi, Özer, Elma yayınMarka Yönetimiş, Işıl Karpat Aktuğlu, iletişim yayınları |
| Değerlendirme |
Vize ve final sınavlarına ek olarak iki haftada bir verilen ödevler |
| Staj & Uygulama |
bulunmamaktadır. |
| Katalog İçeriği |
Marka Kavramı: Markanın içerdiği Anlamlar, Marka Hangi Yararları Sağlar?; Marka ile ilgili kavramlar: Marka Çağrışımları, Marka Vaadi, Marka Deneyimi, Marka Aşkı -Lovemarks; Marka Konumlandırma Kavramı: Marka Konumlandırma Stratejileri; Marka İsmi: Marka isminin sahip olması gereken özellikler; Marka Denkliği: Marka Denkliği Kavramı; Lüks Marka: Lüks Marka Kavramı, Lüks Markaların Pazarlanması, Lüks Marka İletişimi |