| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. SEVİL BAYÇU |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders yüz yüze verilmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu ders için ön koşul bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Argenti, P. A. (2003). Corporate communication. New York: McGraw-Hill/Irwin.Cornelissen, J. (2004). Corporate communications- Theory and practice. London: SagePublications.Goodman, M., B. and Hirsch, P. B. (2010). Corporate communication: Strategicadaptation for global practice. New York: Peter Lang.van Riel, C. B. M. (1992). Principles of corporate communication. London: Prentice-Hall. |
| Değerlendirme |
Vize ve Final Ödevi |
| Staj & Uygulama |
Yok |
| Katalog İçeriği |
Kurumsal İletişim Kavramı; Kurumsal İletişimi Ortaya Çıkaran Gelişmeler; Kurumsal İletişimin Bileşenleri: Pazarlama İletişimi, Yönetimsel İletişim, Organizasyonel İletişim; Kurumsal İletişime Yönelik Teorik Yaklaşımlar I: Argenti, Cornelisen; Kurumsal İletişime Yönelik Teorik Yaklaşımlar II: Godman, Van Riel; Kurumsal Kimlik, İmaj ve İtibar Kavramları; Kurumsal İletişim ve Medya İle İlişkileri; Sorun Yönetimi; Kriz İletişimi; Kurumsal Reklamcılık; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurumsal İletişimde Dijitalleşme; Kurumsal İletişim ve Etik. |