Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, alanında ileri düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahip olma ve bunu geliştirebilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanıyla ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptayabilme ve tanımlayabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanıyla ilgili ileri düzeyde bilgiye ve araştırma yöntemleri bilgisine sahip olma | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alana özgü ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahip olma | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alana ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini iyi derecede kullanabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alandaki bir sorunu tespit etme, çözüm üretme, çözüme işlerlik kazandırma, sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütebilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanıyla ilgili bilgileri ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve öğrenme gereksinimlerini yönlendirebilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanındaki güncel gelişmeleri değerlendirip kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirme ve yönlendirme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözetme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Alanında özümsediği bilgi ve problem çözme yeteneğini bilimsel ve toplumsal katkı için kullanma | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |