Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
4-Müzik ekol ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 |
1-Müzik kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 |
2-Müzik tarihi konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
3-Müzik materyalleri bilgisine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5-İlgili sanat alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6-Müzik alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 2 |
8-Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 |
9-Müzik etiği konusunda bilgi sahibidir. | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10-Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 |
11-Müzik alanına ilişkin ekol ve teknikleri kullanır. | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
12-Müzik alanı içindeki disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 |
13-Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 |
14-Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 |
15-Duyusal algıyı çalışına yansıtır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
16-Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
17-Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
18-Müzik ile ilgili çalışmalarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
21-Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
20-Çözümleyici ve eleştirel düşünür. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
22-Hedef kitlesini tanımlayarak müzik alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
23-Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
25-Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi : B1 Düzeyi). | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
27-Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
28-Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceyle yorumlayabilir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
29-Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
30-Estetik farkındalığa sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |