| Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| Soyut ve somut kavramları yaratıcı düşünceyle yorumlayabilir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlar. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Müzik alanına ilişkin ekol ve teknikleri kullanır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik tarihi konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik materyalleri bilgisine sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Müzik ekol ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| İlgili sanat alanındaki yasal düzenlemeler ve işlemler konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibidir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Müzik etiği konusunda bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik alanı içindeki disiplinlerin etkileşimini değerlendirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Duyusal algıyı çalışına yansıtır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik ile ilgili çalışmalarını toplumla paylaşır ve sonuçlarını değerlendirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| Kendi çalışmalarını sorgular. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Çözümleyici ve eleştirel düşünür. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Yaşam boyu öğrenme kavramını özümser. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Hedef kitlesini tanımlayarak müzik alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik ile ilgili konuları uzman ya da uzman olmayan kişilere görsel, yazılı ve sözlü iletişim yöntemlerini kullanarak etkin ve doğru olarak aktarır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi : B1 Düzeyi). | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Estetik farkındalığa sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 |