Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Alana özgü ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Önceden kazanılan bilgi ve becerilere dayanarak, kişisel yaratıcılık sonucunda geliştirilen bir çalışmada teori ve uygulama ilişkisi hakkında derinlemesine bilgiye sahiptir. | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Sanat ve estetik alanında üretimi yönlendirecek düzeyde bilgiye sahiptir. | 2 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 |
Disiplinlerarası etkileşimi kavrayarak, alanıyla ilişkili diğer disiplinlerle olan bağlantıları anlar. | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Lisans programından edinilen yeterlilikler doğrultusunda, alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 1 |
Alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirme yeteneğine sahiptir. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Yaratıcılık ve üst düzey becerilerin sergilendiği bir sanat eserini bağımsız olarak üretebilir. | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Üst düzey beceriler gerektiren sanat eserlerini yorumlama yeteneğine sahiptir. | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Sanatsal/bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetme becerisine sahiptir. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 3 |
Kişisel sanat ve tasarım sürecini ve metodunu geliştirir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 |
Projelerin süreçlerini etkin bir şekilde planlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 |
Sanat ve kültür ortamında hedeflerini net bir şekilde tanımlar. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Kendi çalışmaları ve başkalarının eserleri üzerine eleştirel yorumlar yapabilir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 |
Ulusal ve uluslararası kaynakları belirleyerek, alanıyla ve kişisel gelişimiyle ilgili bilgi edinir. | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Öğrenme sürecini yönlendirme becerisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 |
Çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitle için olan anlamını açık ve etkili bir şekilde ifade eder. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Sanat ve tasarım konularında yapılan tartışmalara aktif olarak katılarak görüşlerini etkili bir şekilde paylaşır. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 |
Edindiği bilgileri toplumla paylaşır ve aktarır. | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Ulusal ve uluslararası proje ekiplerinde etkin rol alabilecek iletişim becerilerine sahiptir. | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 |
Bir sanat eylemini ve uygulamayı başlatabilmek için diğer bireyleri ikna etme yeteneğine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme yeteneğine sahiptir (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: B2 Düzeyi). | 2 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ve bilişim ile iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 |
Yenilikçi ve özgün sanat ve tasarım yapıtları üretip sunar. | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Alanındaki bilgiyi, disiplinlerarası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılmasında toplumu bilinçlendirme sürecine aktif olarak katılır. | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 |