Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Sanatsal / bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetir. | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 |
Kişisel sanat ve tasarım sürecini ve yöntemini oluşturur. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 3 | 2 |
Proje süreçlerini planlar. | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 |
Sanat ve kültür ortamı içinde hedeflerini tanımlar. | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
Lisans yeterliklerine dayalı olarak alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir ve derinleştirir. | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Üst düzeyde beceriler gerektiren bir sanat eserini yorumlar. | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Yaratıcılığın ve üst düzeyde becerilerin sergilendiği bir sanat eserini tek başına üretir. | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 |
Alanıyla ilgili bilgi, yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirir. | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar. | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Üretime yön verebilecek sanat ve estetik bilgisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, kendi yaratıcılığı sonucu geliştirilen bir çalışmada kuram ve uygulama ilişkisi hakkında bilgi sahibidir. | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Alana özgü ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 |
Kendisinin ve başkalarının çalışmalarını eleştirerek yorumlar. | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 2 |
Alanı ile ilgili ve kişisel gelişiminde ulusal ve uluslararası kaynakları belirler. | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Öğrenmeyi yönlendirir. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak etkin biçimde ifade eder. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Sanat ve tasarım konusundaki tartışmalara katılarak görüşlerini etkin biçimde aktarır. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Alanına ilişkin edinimlerini topluma aktarır. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ulusal ve uluslararası proje ekibi içinde etkin rol alabilecek düzeyde iletişim donanımına sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Bir sanat eylemini ve uygulamayı başlatabilmek üzere diğer kişileri ikna eder. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: B2 Düzeyi). | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yenilikçi, özgün sanat ve tasarım yapıtı üreterek sunar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Alanındaki bilgiyi disiplinler arası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecinde yer alır. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 |