| Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 12 |
| Alanındaki ileri uygulama teknikleri ve yöntemleri konusunda üst düzeyde bilgi sahibidir. | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
| Sanat ve tasarımı onun sosyal, kültürel, artistik, politik ve ekonomik çerçevedeki yerini tartışacak ve yönlendirecek düzeyde kavrar. | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 |
| Disiplinler arası etkileşimi yeni kuram ve sentezlere ulaşabilecek düzeyde kavrar. | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Alanıyla ilgili bilginin ve/veya yaratıcı uygulamanın gelişimine katkıda bulunur. | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Sanatsal üretim konusunda deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yenilikçi araştırma yöntemleri geliştirip belgeler. | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
| Alanıyla ilgili özgün yapıtlarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
| Sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün yapıt üretir ya da yorumlar. | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 |
| Grup projelerini planlayıp yönetir. | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
| Alanıyla ilgili sorunları belirleyip yorumlar. | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 |
| Alanıyla ilgili çözüm üretici yeni fikir ve yöntemler geliştirir.\n\n \n | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 |
| Sanatın ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 |
| Özgün yapıtları yoluyla toplumla iletişim kuracak donanıma sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Sanat yapıtlarının iletişim araçları yoluyla tanıtımı sürecini yönetir. | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| Görüşlerini, alanının uzmanlarına etkin bir şekilde aktarır. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 |
| Alanıyla ilgili akademik tartışmaları başlatıp yönetir. | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 |
| En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve bunu tartışır (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: C1 Düzeyi). | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 |
| Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata ve / veya bilime katkı sağlar. | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 |
| Alanıyla ilgili konularda akademik öğretme, değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin şekilde kullanır.\n | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 |
| Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecine katkıda bulunur.\n | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Sanatın topluma yönlendirici katkısı konusunda farkındalığı artırıcı etkinliklere katkıda bulunur. | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 |