Alan Yeterlilikleri | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
1- Alanındaki ileri uygulama teknikleri ve ekolleri konusunda üst düzeyde bilgi sahibidir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | |
2- Müziği; sosyal, kültürel, artistik, politik ve ekonomik çerçevedeki yerini tartışacak ve yönlendirecek düzeyde kavrar. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
3- Disiplinler arası etkileşimi yeni sentezlere ulaşabilecek düzeyde kavrar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | | |
4- Alanıyla ilgili bilginin ve/veya yaratıcı uygulamanın gelişimine katkıda bulunur. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
5- Müzik konusunda deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yenilikçi yöntemleri geliştirip belgeler. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
6- Alanıyla ilgili özgün çalışmalarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
7- Sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün çalışmalar üretir ya da yorumlar. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
8- Grup projelerini planlayıp yönetir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
9- Alanıyla ilgili sorunları belirleyip yorum yapar. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
10- Alanıyla ilgili çözüm üretici yeni fikir ve yöntemler geliştirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
11- Sanatın ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
12- Özgün çalışmaları yoluyla toplumla iletişim kuracak donanıma sahiptir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
13- Sanatsal çalışmalarının iletişim araçları yoluyla tanıtımı sürecini yönetir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
14- Görüşlerini, alanının uzmanlarına etkin bir şekilde aktarır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
15- Alanıyla ilgili akademik tartışmaları başlatıp yönetir. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
16- En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: C1 Düzeyi). | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
17- Alanıyla ilgili konularda akademik öğretme, değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin şekilde kullanır. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
18- Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata ve / veya bilime katkı sağlar. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
19- Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecine katkıda bulunur. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
20- Sanatın topluma yönlendirici katkısı konusunda farkındalığı artırıcı etkinliklere katkıda bulunur. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |