1 |
1- Sanatın ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. |
2 |
2- Alanındaki ileri uygulama teknikleri ve ekolleri konusunda üst düzeyde bilgi sahibidir. |
3 |
3- Müziği; sosyal, kültürel, artistik, politik ve ekonomik çerçevedeki yerini tartışacak ve yönlendirecek düzeyde kavrar. |
4 |
4- Disiplinler arası etkileşimi yeni sentezlere ulaşabilecek düzeyde kavrar. |
5 |
5- Alanıyla ilgili bilginin ve/veya yaratıcı uygulamanın gelişimine katkıda bulunur. |
6 |
6- Müzik konusunda deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yenilikçi yöntemleri geliştirip belgeler. |
7 |
7- Alanıyla ilgili özgün çalışmalarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. |
8 |
8- Sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün çalışmalar üretir ya da yorumlar. |
9 |
9- Grup projelerini planlayıp yönetir. |
10 |
10- Alanıyla ilgili sorunları belirleyip yorum yapar. |
11 |
11- Alanıyla ilgili çözüm üretici yeni fikir ve yöntemler geliştirir. |
12 |
12- Özgün çalışmaları yoluyla toplumla iletişim kuracak donanıma sahiptir. |
13 |
13- Sanatsal çalışmalarının iletişim araçları yoluyla tanıtımı sürecini yönetir. |
14 |
14- Görüşlerini, alanının uzmanlarına etkin bir şekilde aktarır. |
15 |
15- Alanıyla ilgili akademik tartışmaları başlatıp yönetir. |
16 |
16- En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve bunu tartışır (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: C1 Düzeyi). |
17 |
17- Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata ve / veya bilime katkı sağlar. |
18 |
18- Alanıyla ilgili konularda akademik öğretme, değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin şekilde kullanır. |
19 |
19- Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecine katkıda bulunur. |
20 |
20- Sanatın topluma yönlendirici katkısı konusunda farkındalığı artırıcı etkinliklere katkıda bulunur. |
21 |
Çözümleyici ve eleştirel düşünebilme becerisi |
22 |
Duyusal algıyı çalışına yansıtabilme becerisi |
23 |
Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibi olmak ve eleştirebilme becerisi |