1 |
Açık ve uzaktan öğrenme uygulamalarında veriye dayalı kararlar alabilmek amacıyla farklı analizler gerçekleştirebilmek |
2 |
Farklı bağlamlarda (ilk ve ortaöğretim, yükseköğretim, kurumsal eğitim, hayatboyu öğrenme, vb. gibi) evrensel kalite standartlarına uygun uzaktan eğitim sistemleri, programları ve dersleri tasarımlayabilmek |
3 |
Uzaktan eğitim teknolojik altyapıları kurabilmek, yönetebilmek ve geliştirebilmek |
4 |
Uzaktan eğitim uygulamalarında kullanılabilecek eğitim kaynaklarını bulabilmek ve/veya üretebilmek |
5 |
Uzaktan eğitimde öğrenen başarısını, performansını ve sunulan hizmetlerin kalitesini değerlendirebilmek |
6 |
Uzaktan eğitim sistem ve programlarını verimli, sürdürülebilir biçimde yönetebilmek |
7 |
Ulusal ve uluslararası öğrenme ve uygulama topluluklarında uyum içinde çalışabilmek |
8 |
Güncel kuramsal ve kavramsal altyapı ışığında uzaktan eğitim uygulamalarını eleştirel bakış açısıyla tartışabilmek |