1 |
Öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
2 |
Öğrenci gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahiptir. |
3 |
Ortaöğretimde kazandığı yeterliliklere dayalı olarak alanıyla ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri kavrar. |
4 |
Bilginin kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğinin değerlendirilmesi konusunda bilgi sahibidir. |
5 |
Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri tartışır. |
6 |
Öğrenci gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahiptir. |
7 |
Ulusal ve uluslararası kültürleri tanır. |
8 |
Alanıyla ilgili ileri düzeyde bilgi kaynaklarını kullanır. |
9 |
Konu alanına ve öğrencinin gereksinimlerine uygun materyal geliştirir. |
10 |
Bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
11 |
Dış görünüm, tutum, tavır ve davranışları ile topluma örnek olur. |
12 |
Millî Eğitim Temel Kanunu’nda ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlıkların bilincindedir. |
13 |
Birey olarak ve alanıyla ilgili görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin yasa yönetmelik ve mevzuata uygun davranır. |