|
1 |
2B ve 3B görsel varlık üretimi için temel sanat ve tasarım bilgilerini kullanır. |
|
2 |
Dijital oyunlar için özgün karakter, ortam ve nesne tasarımları geliştirir. |
|
3 |
Renk, kompozisyon, perspektif ve anatomi bilgilerini oyun sanatına aktarır. |
|
4 |
Adobe Photoshop, Illustrator, Blender, ZBrush, Substance Painter gibi dijital araçları etkili biçimde kullanır. |
|
5 |
Unity, Unreal Engine ve Godot gibi oyun motorlarında sanat varlıklarını entegre eder ve optimize eder. |
|
6 |
Oyun içi görsel anlatım, atmosfer ve estetik düzenlemelerle kullanıcı deneyimini zenginleştirir. |
|
7 |
Oyun sanatı projelerinde yaratıcı fikirler geliştirir, süreçleri planlar ve yönetir. |
|
8 |
Dijital sanat ürünlerini eleştirel gözle değerlendirir, yapıcı geri bildirim verir ve alır. |
|
9 |
Oyun kültürü, medya tarihi ve çağdaş sanat pratikleriyle görsel üretimlerini ilişkilendirir. |
|
10 |
Disiplinlerarası takımlarda etkili biçimde çalışır, üretim hatlarına uyum sağlar. |
|
11 |
Sosyal sorumluluk ve kapsayıcılık bilinciyle kültürel çeşitliliğe duyarlı görsel içerikler üretir. |
|
12 |
Sektörel iletişim kurar, profesyonel portfolyo hazırlar ve yaratıcı girişimcilik becerileri geliştirir. |
|
13 |
Oyun endüstrisindeki teknolojik gelişmeleri takip eder ve kendini sürekli olarak yeniler. |