Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Pazarlama Bilim Dalı-Tezli YL
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
# Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
1 İşletmecilik alanındaki 4 yıllık lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak ya da başka bir alanda lisans eğitimi almış ise gerekli dersleri alıp bu yeterliliğe ulaşmış öğrencilerin pazarlama alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirilebilecek ve derinleştirilebilecektir.
2 Pazarlamanın ilişkili olduğu sosyoloji, psikoloji, sayısal yöntemler gibi disiplinlerle etkileşimini açıklayabilecektir.
3 Pazarlamaya ilişkin bilgilerini işletme içinde çalışanlara ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahip olabilecektir.
4 Pazarlama hakkındaki bilgileri analitik ve sistematik olarak değerlendirebilecektir.
5 İşletme içinde kararlarda ve uygulamalarda pazarlama bilgilerini kullanır.
6 Pazarlama sorunlarını tanımlayıp çözüm önerileri geliştirebilir.
7 Pazarlama ve/veya satış uzmanlığı gerektiren konularda bağımsız olarak çalışır.
8 Proje bazındaki pazarlama çalışmalarında yürütücü ya da katılımcı olarak sorumluluk alabilecektir.
9 Kâr amaçlı ya da kâr amacı gütmeyen örgütlerde pazarlama alanında misyon, amaç ve vizyonunu belirleyebilecektir.
10 Pazarlama uygulamalarına ve teorisine eleştirel bakış açısı getirebilecektir.
11 Pazarlamayla ilgili bilgilerini, düşüncelerini ve önerilerini çeşitli ortamlarda yazılı ve sözlü olarak aktarabilecektir.
12 Pazarlamadaki gelişmeleri izleyebilecek düzeyde yabancı dil bilecektir.
13 Pazarlama araştırması alanında veri giriş ve analizlerini yapabilecek düzeyde bilgisayar yazılımı, araştırma yöntemi bilecektir.
14 Pazarlama ve satış alanında geçerli olan etik değerlere uygun davranabilecek, sürdürülebilir pazarlama konusunda yeterli bilince sahip olabilecektir.
15 İşletmelerde ve kurumlardaki pazarlama çalışmalarına katkı sağlayabilir.
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri