1 |
İşletmecilik alanındaki 4 yıllık lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak ya da başka bir alanda lisans eğitimi almış ise gerekli dersleri alıp bu yeterliliğe ulaşmış öğrencilerin pazarlama alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirilebilecek ve derinleştirilebilecektir. |
2 |
Pazarlamanın ilişkili olduğu sosyoloji, psikoloji, sayısal yöntemler gibi disiplinlerle etkileşimini açıklayabilecektir. |
3 |
Pazarlamaya ilişkin bilgilerini işletme içinde çalışanlara ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahip olabilecektir. |
4 |
Pazarlama hakkındaki bilgileri analitik ve sistematik olarak değerlendirebilecektir. |
5 |
İşletme içinde kararlarda ve uygulamalarda pazarlama bilgilerini kullanır. |
6 |
Pazarlama sorunlarını tanımlayıp çözüm önerileri geliştirebilir. |
7 |
Pazarlama ve/veya satış uzmanlığı gerektiren konularda bağımsız olarak çalışır. |
8 |
Proje bazındaki pazarlama çalışmalarında yürütücü ya da katılımcı olarak sorumluluk alabilecektir. |
9 |
Kâr amaçlı ya da kâr amacı gütmeyen örgütlerde pazarlama alanında misyon, amaç ve vizyonunu belirleyebilecektir. |
10 |
Pazarlama uygulamalarına ve teorisine eleştirel bakış açısı getirebilecektir. |
11 |
Pazarlamayla ilgili bilgilerini, düşüncelerini ve önerilerini çeşitli ortamlarda yazılı ve sözlü olarak aktarabilecektir. |
12 |
Pazarlamadaki gelişmeleri izleyebilecek düzeyde yabancı dil bilecektir. |
13 |
Pazarlama araştırması alanında veri giriş ve analizlerini yapabilecek düzeyde bilgisayar yazılımı, araştırma yöntemi bilecektir. |
14 |
Pazarlama ve satış alanında geçerli olan etik değerlere uygun davranabilecek, sürdürülebilir pazarlama konusunda yeterli bilince sahip olabilecektir. |
15 |
İşletmelerde ve kurumlardaki pazarlama çalışmalarına katkı sağlayabilir. |