1 |
İş dünyasına ilişkin temel bilgi birikimine sahip olmak ve bu birikimi gerektiğinde kullanabilmek |
2 |
İş hayatındaki sorunları tanımlayıp bunlara ilişkin geçerli çözüm önerileri sunabilmek |
3 |
Çağdaş küresel iş dünyasının dinamiklerini betimleyip yerel uygulamalarla karşılaştırarak farklı yönlerini ortaya koyabilmek |
4 |
Mesleğiyle ilgili etik ilkeleri tanımlayarak işyerinde bu ilkelere uygun hareket edilmesini sağlayabilmek |
5 |
Etkili ve ikna edici iletişim yeteneklerini betimleyerek işinde kullanabilmek |
6 |
İşiyle ilgili modern bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili bir şekilde kullanabilmek |
7 |
Alanındaki baskın yabancı dili etkili bir şekilde kullanarak iletişim kurabilmek |
8 |
Sahip olduğu yaşam boyu öğrenme yetenekleri aracılığıyla bireysel ve mesleki bilgi birikimini sürekli kontrol ederek güncel tutabilmek |
9 |
İş gezisi planlama, toplantı ve etkinlik yönetimi konularında organizasyonel yetkinlik gösterebilmek |
10 |
İşle ilgili güncel hukuki mevzuatı betimlemek ve gerektiğinde kullanabilmek |