1 |
Görsel kültür bilgilerini görsel sanatlar eğitimi alanında kullanabilme |
2 |
Öğrenme ve öğretme süreçlerini planlama, yönetme, yürütme ve değerlendirebilme. |
3 |
Etkin iletişim kurabilme |
4 |
Öğrenci istek ve gereksinimlerine duyarlı, önerilere ve gelişmeye açık olabilme |
5 |
Sosyal kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme |
6 |
Tasarım ilke ve elemanlarını bilme, bunları uygun tekniklerle birleştirip özgün tasarımlar üretebilme ve tasarım ürünlerine eleştirel yorumlar getirebilme |
7 |
Öğretme öğrenme sürecinde disiplinlerarası çalışabilme |
8 |
Çeşitli estetik anlayışların farkında, güncel sanat etkinliklerine katılan ve onları takip eden, görsel okur-yazarlık yetileriyle donanmış, yaratıcı bireyler yetiştirme amacına yönelik projeleri işbirliği içinde uygulama |
9 |
Mesleki özgüven sahibi olabilme |
10 |
Çağın sorunları hakkında bilgili olmak |
11 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincini taşıma ve bunu gerçekleştirebilme |
12 |
Öğrencilerin başarısı için eğitim ortamlarının tüm paydaşlarıyla işbirliği yapabilme |
13 |
Ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanarak öğrenci başarısını değerlendirebilme |
14 |
Öğretim teknolojilerine yönelik bilgi birikimini sınıf ortamında etkin biçimde uygulayabilme |
15 |
Öğrenen gereksinimlerine yönelik çok yönlü, güvenli ve ölçülebilir öğrenme ortamları tasarlayabilme |
16 |
Öğrenme öğretme sürecini güncel teknolojiler ile bütünleştirebilme. |
17 |
Konu alanı öğretimine uygun öğretim materyalleri geliştirebilme |
18 |
Konu alanı öğretimine uygun yöntem, teknik, araç-gereç ve materyalleri etkili bir şekilde kullanabilme |
19 |
Konu alanı öğretimine yönelik etkinlikler düzenleyebilme |
20 |
Edindiği bilgileri bütüncül biçimde kullanarak konu alanı öğretimine yönelik öğretim planı hazırlayabilme |
21 |
Farklı kaynaklardan ulaşılan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirebilme |
22 |
Mesleğiyle ilgili temel düzeyde yabancı dil kullanabilme |
23 |
Mesleki etik kurallara uyabilme |