Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Güzel Sanatlar Enstitüsü
  • Çizgi Film (Animasyon) Anasanat Dalı
  • Çizgi Film (Animasyon) ASD-Sanatta Yeterlik
  • Çizgi Film (Animasyon) Sanat Dalı-Sanatta Yeterlik
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
# Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
1 Çizgi film ile sinema, tiyatro, müzik, dans, yeni medya vb. gibi görsel ve işitsel sanat dalları arasındaki etkileşimi kavramak.
2 Çizgi film lisans yeterliklerine ilişkin bilgi ve becerilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek.
3 Çizgi film alanındaki uzmanlık düzeyindeki kurumsal ve uygulamalı bilgileri sanatsal ve sektörel alanlarda kullanmak.
4 Çizgi film ile sinema, yeni medya vb. gibi sanat dallarına ilişkin bilgileri bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilmek.
5 Çizgi film uzmanlık alanına ilişkin sorunları bilimsel araştırma yöntemleri kullanarak çözümlemek.
6 Çizgi film alanına ilişkin sorunları tanımlamak, çözüm yöntemi geliştirmek ve sonuçlarını değerlendirerek sanatsal ve sektörel alanda uygulamak.
7 Çizgi film alanında kavramsal ve deneysel çalışmalar yaparak yeni yöntem ve yaklaşımlar geliştirmek.
8 Çizgi filme ilişkin çalışmaları eleştirel bir yaklaşımda değerlendirmek.
9 Çizgi filmde öğrenmeyi geliştirmek.
10 Çizgi filmde ileri düzey çalışmaları bağımsız yürütebilmek.
11 Çizgi film alanındaki bilimsel ve sanatsal gelişmeleri ilgili kişi ve gruplarla sistemli biçimde paylaşmak.
12 En az bir yabancı dille sözlü ve yazılı iletişim kurabilmek.
13 Çizgi film alanında kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanmak.
14 Özgün bir çizgi film üretebilmek.
15 Çizgi filmi ilişkine etik değerleri gözetmek, öğretmek ve denetleyebilmek.
16 Çizgi Film alanında öğrendiği bilgi ve becerileri disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek.
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları ı
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar r
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri