1 |
Sanatın topluma yönlendirici katkısı konusunda farkındalığı artırıcı etkinliklere katkıda bulunur. |
2 |
Kültürel değerlerin korunması ve tanıtılması konusunda toplumu bilinçlendirme sürecine katkıda bulunur. |
3 |
Sanatsal çalışmalarının iletişim araçları yoluyla tanıtımı sürecini yönetir. |
4 |
Görüşlerini, alanının uzmanlarına etkin bir şekilde aktarır. |
5 |
Alanıyla ilgili akademik tartışmaları başlatıp yönetir. |
6 |
Alanıyla ilgili konularda akademik öğretme, değerlendirme ve denetleme becerilerini etkin şekilde kullanır. |
7 |
Alanıyla ilgili çözüm üretici yeni fikir ve yöntemler geliştirir. |
8 |
Sanatın ve kültürün gelişimine katkıda bulunacak uygulamalar gerçekleştirir. |
9 |
Özgün çalışmaları yoluyla toplumla iletişim kuracak donanıma sahiptir. |
10 |
Müzik konusunda deneysel ve yaratıcı süreçler yoluyla yenilikçi yöntemleri geliştirip belgeler. |
11 |
Alanıyla ilgili özgün çalışmalarını toplumla paylaşabilme ve sonuçlarını değerlendirebilme becerisine sahiptir. |
12 |
Sanat ve bilim değerlendirme kurullarınca kabul görecek nitelikte özgün çalışmalar üretir ya da yorumlar. |
13 |
Grup projelerini planlayıp yönetir. |
14 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır (Avrupa Dil Portföyü Genel Düzeyi: C1 Düzeyi). |
15 |
Alanıyla ilgili sorunları belirleyip yorumlar. |
16 |
Alanındaki ileri uygulama teknikleri ve ekolleri konusunda üst düzeyde bilgi sahibidir. |
17 |
Önceden edinilmiş bilgi ve beceriler doğrultusunda, alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek sanata ve / veya bilime katkı sağlar. |
18 |
Müziği; sosyal, kültürel, artistik, politik ve ekonomik çerçevedeki yerini tartışacak ve yönlendirecek düzeyde kavrar. |
19 |
Disiplinler arası etkileşimi yeni sentezlere ulaşabilecek düzeyde kavrar. |
20 |
Alanıyla ilgili bilginin ve/veya yaratıcı uygulamanın gelişimine katkıda bulunur. |