1. hafta |
Müzikal Formasyon eğitimine ilkeleri, kategorileri, yöntemleri, uygulama ve değerlendirme biçimleri açısından genel bir bakış. |
2. hafta |
Sözlü ve yazılı Müzikal Formasyon alanlarının gözden geçirilmesi. |
3. hafta |
Eşlikli/eşliksiz okuma, ritim/poliritim, partisyon okuma, çalarak okuma, transpozisyon gibi sözlü çalışma alanlarından biri üzerinde ön hazırlık: Önceki materyalin ve ilgili repertuarın gözden geçirilmesi. |
4. hafta |
Seçilen sözlü çalışma alanının hedeflenen sınıf seviyesi ve sınıfta yapılacak uygulamanın ayrıntıları açılarından sınıf öğretmeni ile tartışılarak planlanması ve ayrıntılandırılması. |
5. hafta |
Seçilen sözlü çalışma uygulamasının gerçekleştirilmesi. |
6. hafta |
Uygulamaya ilişkin gözlem ve değerlendirme sonuçlarının tartışılması. |
7. hafta |
Müzik teorisi, dikte, partisyon üzerinde analiz ve dinleyerek analiz gibi yazılı çalışma alanlarından biri üzerinde ön hazırlık: Önceki materyalin ve ilgili repertuarın gözden geçirilmesi. |
8. hafta |
Seçilen yazılı çalışma alanının hedeflenen sınıf seviyesi ve sınıfta yapılacak uygulamanın ayrıntıları açılarından sınıf öğretmeni ile tartışılarak planlanması ve ayrıntılandırılması. |
9. hafta |
Seçilen yazılı çalışma uygulamasının gerçekleştirilmesi. |
10. hafta |
Yarıyıl sonu bireysel uygulama projesinin belirlenmesi. |
11. hafta |
Sözlü ve yazılı Müzikal Formasyon çalışmaları üzerinde daha ileri gözlemler ve bunlara ilişkin sonuçların tartışılması. |
12. hafta |
Yıl sonu sınav planlama toplantılarına katılım ve sözlü sınav programlarının belirlenme çalışmalarına katkı. |
13. hafta |
Yıl sonu sınav planlama toplantılarına katılım ve yazılı sınav programlarının belirlenme çalışmalarına katkı. |
14. hafta |
Yarıyıl sonu bireysel uygulama projesinin sunumu. |