1. hafta |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
2. hafta |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
3. hafta |
geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar |
4. hafta |
geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar |
5. hafta |
doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
6. hafta |
doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
7. hafta |
öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme, performans değerlendirme |
8. hafta |
öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme, performans değerlendirme |
9. hafta |
öğrenci ürün dosyası, araştırma kâğıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
10. hafta |
öğrenci ürün dosyası, araştırma kâğıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
11. hafta |
öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
12. hafta |
öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
13. hafta |
öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme |
14. hafta |
öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme |