1. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) bireylerin eğitimi alanında bir konu belirleme |
2. hafta |
Sosyal bilimlerde araştırma yaklaşımları
Nitel yaklaşımın temel özellikleri |
3. hafta |
Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar. |
4. hafta |
Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar. |
5. hafta |
Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar.
Araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı gerçekleştirmek üzere yöntem bölümünde belirttiği özelliklere sahip gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) “en az bir katılımcı/denek” belirler. |
6. hafta |
Araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı gerçekleştirmek üzere yöntem bölümünde belirttiği özelliklere sahip gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) “en az bir katılımcı/denek” belirler. |
7. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
8. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
9. hafta |
Nicel veri toplama
Veri toplama takvimini planlama |
10. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
11. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
12. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
13. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. |
14. hafta |
Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
Açık, anlaşılır ve akıcı bir dil kullanarak ve madde 1.2. ile 1.3.’de yer alan noktaları göz önünde bulundurarak araştırmayı raporlaştırır (giriş, yöntem, bulgular, tartışma, kaynakça). |