Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Uygulamalı Davranış Analizi Anabilim Dalı
  • Otizmde Uygulamalı Davranış Analizi Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Seminer
  • İçerik
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Haftalar Konular
1. hafta Gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) bireylerin eğitimi alanında bir konu belirleme
2. hafta Sosyal bilimlerde araştırma yaklaşımları Nitel yaklaşımın temel özellikleri
3. hafta Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar.
4. hafta Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar.
5. hafta Birbiriyle ilişkili kaynakları bir araya getirerek, alanyazın taramasını genelden özele doğru mantıklı bir akışla oluşturarak, konuyla ilgili önceden yapılmış araştırmaları tüm boyutlarıyla (amaç, katılımcılar, yöntem, temel bulgular) özetleyerek ilgili bölümleri (giriş, yöntem) oluşturarak bir “araştırma önerisi” hazırlar. Araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı gerçekleştirmek üzere yöntem bölümünde belirttiği özelliklere sahip gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) “en az bir katılımcı/denek” belirler.
6. hafta Araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı gerçekleştirmek üzere yöntem bölümünde belirttiği özelliklere sahip gelişimsel yetersizliği olan (otizm spektrum bozukluğu ve/veya zihin yetersizliği) “en az bir katılımcı/denek” belirler.
7. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
8. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
9. hafta Nicel veri toplama Veri toplama takvimini planlama
10. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
11. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
12. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
13. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir.
14. hafta Belirlediği katılımcıyla/denekle araştırma önerisinde yazdığı uygulamayı yaparak deney sürecini gerçekleştirir. Açık, anlaşılır ve akıcı bir dil kullanarak ve madde 1.2. ile 1.3.’de yer alan noktaları göz önünde bulundurarak araştırmayı raporlaştırır (giriş, yöntem, bulgular, tartışma, kaynakça).

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri