1. hafta |
Tanıtım ve Ana temanın belirlenmesi |
2. hafta |
Literatür Taraması |
3. hafta |
Organizasyon inşa süreci |
4. hafta |
Kurumsal kimlik oluşturulması |
5. hafta |
İletişim yönetimi planı hazırlanması |
6. hafta |
SWOT analizi ve Paydaş analizi |
7. hafta |
Hedef kitle analizi ve Pazar analizi |
8. hafta |
Bütçe analizi ve Fiyat analizi |
9. hafta |
Ürün/hizmetin tanıtımına yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması |
10. hafta |
İç paydaşlara yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması |
11. hafta |
İç paydaşlara yönelik iletişim faaliyetlerinin uygulanması |
12. hafta |
Hedef kitleye yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması |
13. hafta |
Hedef kitleye yönelik iletişim faaliyetlerinin uygulanması |
14. hafta |
Ürün/hizmetin tanıtımına yönelik iletişim faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve raporlaştırılması. |