| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ÇAĞLAR GENÇ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders uygulamalı bir derstir ve sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. Öğrenciler her hafta takımlar halinde sunum ve rapor hazırlar. |
| Dersin Önkoşulları |
Yok. |
| Önerilen Dersler |
N/A |
| Okuma Listesi |
Belch, G. (2008). \\\\\\\"Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective.\\\\\\\", McGraw-Hill: Irwin. |
| Değerlendirme |
Ara sınav sunum ve final sınavı sunumu |
| Staj & Uygulama |
N/A |
| Katalog İçeriği |
Tanıtım ve Ana tema belirlenmesi; Literatür taraması; İletişim yönetimi planı hazırlanması; Organizasyon inşa süreci; Kurumsal kimlik oluşturulması; SWOT analizi ve Paydaş analizi; Hedef kitle analizi ve Pazar analizi; Bütçe analizi ve Fiyat analizi; Ürün/hizmetin tanıtımına yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması; İç paydaşlara yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması; İç paydaşlara yönelik iletişim faaliyetlerinin uygulanması; Hedef kitleye yönelik iletişim faaliyetlerinin planlanması; Hedef kitleye yönelik iletişim faaliyetlerinin değerlendirilmesi; Ürün/hizmetin tanıtımına yönelik iletişim faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve raporlaştırılması. |