1. hafta |
Kaynaştırma Nedir? Kimler Rol Alır? Nasıl Uygulanır? Yasal dayanaklar |
2. hafta |
Kaynaştırmada işbirliği |
3. hafta |
Kaynaştırma Ortamlarında Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları |
4. hafta |
Öğretimin Bireyselleştirilmesi ve Öğretimsel Uyarlamalar |
5. hafta |
ara sınav haftası |
6. hafta |
Kaynaştırmada öğretim sunma: Etkili Öğretim |
7. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve kaynaştırma sürecinde uyarlamalar |
8. hafta |
Otizm spekrum bozukluğu olan çocuklarda etkili uygulamalar |
9. hafta |
Otizm spekrum bozukluğu olan çocuklarda etkili uygulamalar-2 |
10. hafta |
kaynaştırma ortamları ve davranış yönetimi-1 |
11. hafta |
kaynaştırma ortamları ve davranış yönetimi-2 |
12. hafta |
Kaynaştırma ortamlarında Olumlu davranış desteği |
13. hafta |
Okulöncesi dönemde kaynaştırmaya hazırlık |
14. hafta |
Dönem sonu sınavı |