1. hafta |
Dersin İşlenişi ve Genel Kavramların Aktarımı – Sosyal Bilimci Olmak… |
2. hafta |
1-Pazarlamanın Tanımı Üzerine,
2-Pazarlamanın Hükümranlığı,
3-Pazarlama Küresel Krizin Suçlusu mu? Kurtarıcısı mı? |
3. hafta |
4- Pazarlamanın Genel Kavramı,
5- Değişim Olarak Pazarlama |
4. hafta |
6- Pazarlama Kavramının Evrimi,
7-Modern Pazarlama Ne Kadar Modern? Pazarlamanın Evrimi ve Üretim Çağı Miti. |
5. hafta |
8-Satılık Semboller,
9-Madde, Kaynak ve Sihrin Sembolleri |
6. hafta |
10-Sosyal Sınıf ve Tüketici Davranışı,
11- Nufüs Yapısı ve Sosyo-Ekonomik Statü Grupları ,
12- Hane Halkı ve Aile Yaşam Döngüsü (AYD) Ölçekleri ile İçecek Tüketimi Harcamalarının Analizi |
7. hafta |
Ara sınavlar |
8. hafta |
13-Pazarlama Karmasından İlişkisel Pazarlamaya Geçiş: Pazarlamada Bir Paradigma Geçişine Doğru,
14-Bir Paradigma Değişimi Olarak İlişkisel Pazarlama: 30R Yaklaşımından Çıkarılan Bazı Sonuçlar,
15- İlişkisel Pazarlamanın Teorik Temelleri: Etkileşim ve Şebeke Yaklaşımları |
9. hafta |
16- İlişkisel Pazarlama Tanımlandı mı? Mevcut İlişkisel Pazarlama Tanımları Üzerine Bir İnceleme,
17- Hizmet Pazarlamasından Çıkış - Hizmetlerin Pazarlanmasına Giriş |
10. hafta |
18- İlişkisel Pazarlamada Müşteri Değeri,
19- İlişkisel Pazarlama Herkes İçin mi?,
20- Etik Bir Yaklaşım Olarak İlişkisel Pazarlama: Felsefi ve Yönetsel Düşünceler |
11. hafta |
21-Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar ,
22-İlişkisel Pazarlamada Bilgi Teknolojilerinin Kullanılması ve Bağlamsal Pazarlama Stratejisi |
12. hafta |
23- Pazarlama Miyopluğu
24-Müşteriyi Elde Tutmadaki Gerçekler ve Yanılgılar |
13. hafta |
Genel Tekrar |
14. hafta |
Dönem Sonu Sınavları |