Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezli YL
  • Pazarlama Bilim Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama Bilimine Temel Yaklaşımlar
  • İçerik
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Haftalar Konular
1. hafta Dersin İşlenişi ve Genel Kavramların Aktarımı – Sosyal Bilimci Olmak…
2. hafta 1-Pazarlamanın Tanımı Üzerine, 2-Pazarlamanın Hükümranlığı, 3-Pazarlama Küresel Krizin Suçlusu mu? Kurtarıcısı mı?
3. hafta 4- Pazarlamanın Genel Kavramı, 5- Değişim Olarak Pazarlama
4. hafta 6- Pazarlama Kavramının Evrimi, 7-Modern Pazarlama Ne Kadar Modern? Pazarlamanın Evrimi ve Üretim Çağı Miti.
5. hafta 8-Satılık Semboller, 9-Madde, Kaynak ve Sihrin Sembolleri
6. hafta 10-Sosyal Sınıf ve Tüketici Davranışı, 11- Nufüs Yapısı ve Sosyo-Ekonomik Statü Grupları , 12- Hane Halkı ve Aile Yaşam Döngüsü (AYD) Ölçekleri ile İçecek Tüketimi Harcamalarının Analizi
7. hafta Ara sınavlar
8. hafta 13-Pazarlama Karmasından İlişkisel Pazarlamaya Geçiş: Pazarlamada Bir Paradigma Geçişine Doğru, 14-Bir Paradigma Değişimi Olarak İlişkisel Pazarlama: 30R Yaklaşımından Çıkarılan Bazı Sonuçlar, 15- İlişkisel Pazarlamanın Teorik Temelleri: Etkileşim ve Şebeke Yaklaşımları
9. hafta 16- İlişkisel Pazarlama Tanımlandı mı? Mevcut İlişkisel Pazarlama Tanımları Üzerine Bir İnceleme, 17- Hizmet Pazarlamasından Çıkış - Hizmetlerin Pazarlanmasına Giriş
10. hafta 18- İlişkisel Pazarlamada Müşteri Değeri, 19- İlişkisel Pazarlama Herkes İçin mi?, 20- Etik Bir Yaklaşım Olarak İlişkisel Pazarlama: Felsefi ve Yönetsel Düşünceler
11. hafta 21-Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Sanal Topluluklar , 22-İlişkisel Pazarlamada Bilgi Teknolojilerinin Kullanılması ve Bağlamsal Pazarlama Stratejisi
12. hafta 23- Pazarlama Miyopluğu 24-Müşteriyi Elde Tutmadaki Gerçekler ve Yanılgılar
13. hafta Genel Tekrar
14. hafta Dönem Sonu Sınavları

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri