1. hafta |
Ders tanıtımı |
2. hafta |
Pazarlamanın Konusu, Kapsamı, Gelişimi & Pazarlama, Toplum ve Etik |
3. hafta |
İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Değeri |
4. hafta |
Pazarlama Çevresi & Pazarlama Bilgi Sistemi |
5. hafta |
Tüketici ve Davranışları |
6. hafta |
Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı |
7. hafta |
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Satış Tahminleri |
8. hafta |
Pazarlama, Rekabet ve Strateji |
9. hafta |
Pazarlama Taktikleri-1: Ürün ve Hizmet Yönetimi & Yeni Ürün Geliştirme Süreci Yönetimi |
10. hafta |
Pazarlama Taktikleri-2:Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi |
11. hafta |
Pazarlama Taktikleri-3:Dağıtım Kanalları ve Yönetimi |
12. hafta |
Pazarlama Taktikleri-4:Pazarlama İletişimi; Bütünleşik Pİ Yönetimi; Pİ Elemanları |
13. hafta |
Uluslararası Pazarlama Yönetimi |
14. hafta |
Pazarlama Planı Sunuşları |