1. hafta |
Küreselleşme ve İletişim Yaklaşımları Arasındaki Bağlantı |
2. hafta |
Uluslararası Anlaşmaların İletişim Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi |
3. hafta |
Kültürlerarası İletişim Ve Dil Kullanımı |
4. hafta |
Kültürlerarası İletişim Ve Sözsüz İletişim Sorunları |
5. hafta |
İş dünyasında Kültürlerarası İletişimin Değerlendirilmesi |
6. hafta |
Küresel Pazarlama İletişimi Çalışmalarının Özellikleri |
7. hafta |
Küresel Pazarlamada Politik, Yasal ve Ekonomik Çerçevenin İncelenmesi |
8. hafta |
Küresel Pazarlamada Kültürel Çerçevenin İncelenmesi |
9. hafta |
Uluslararası Şirketlerin ve Uluslararası Örgütlerin Halkla İlişkiler Çalışmalarını Etkilemesi |
10. hafta |
Yerel ve Uluslararası Halkla İlişkiler Arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar |
11. hafta |
Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkilerin Etkinlik Koşulları |
12. hafta |
Küresel Halkla İlişkiler Çerçevesinde Stratejik Yaklaşımlar |
13. hafta |
Küresel Halkla İlişkiler Çalışmalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı |
14. hafta |
Küresel Halkla İlişkiler Uygulamalarında Ölçme ve Değerlendirme |