Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Mühlbacher, H., Leihs, H. & Dahringer, L. (2006) International Marketing, 3. edition. Thomson Learning. |
Değerlendirme |
Ara Sınav % 40 Dönem sonu sınavı % 60 |
Staj & Uygulama |
yok |
Katalog İçeriği |
Küreselleşmenin Gelişimi; Uluslararası İletişim Yaklaşımları Açısından Değerlendirilmesi ; Kültürlerarası İletişim Ve Dil Kullanımı; Sözsüz İletişim Sorunları; İş dünyasında Kültürlerarası İletişim; Küresel Pazarlama İletişimi Çalışmaları; Politik, Yasal ve Ekonomik Çerçevenin İncelenmesi; Kültürel Çerçevenin İncelenmesi; Uluslararası Şirketlerin Hİ Çalışmalarını Etkilemesi; Yerel ve Uluslararası Hİ Arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar; Çok Kültürlü Ortamlarda Hİ Etkinlikleri; Küresel Hİ Çerçevesinde Stratejik Yaklaşımlar ; Küresel Hİ Çalışmalarında Yeni İletişim Teknolojilerinin Kullanımı; Küresel Hİ Uygulamalarında Ölçme ve Değerlendirme. |