1. hafta |
Halkla ilişkiler kavramını tanımlayabilme |
2. hafta |
Kurum içi halkla ilişkilerin amaç, işlev ve modellerini açıklayabilme |
3. hafta |
medya ilişkilerini tanımlayabilme |
4. hafta |
geleneksel ve dijital medya ilişkilerinde kullanılan yöntemleri açıklayabilme |
5. hafta |
Kamu sektörü ve özel sektör halkla ilişkiler uygulamalarının karşılaştırabilme |
6. hafta |
Yönetişim bağlamında halkla ilişkiler ve iletişim çalışmalarının nasıl ele alındığını açıklayabilme |
7. hafta |
Vize haftası |
8. hafta |
Konu yönetimi kavramını tanımlayabilme |
9. hafta |
Kriz kavramını açıklayabilme |
10. hafta |
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramını açıklayabilme |
11. hafta |
Kurumsal sosyal sorumluluk ile ilişkili kavramları açıklayabilme |
12. hafta |
Kurumsal itibar kavramını açıklayabilme |
13. hafta |
Kurumsal itibarın temel bileşenlerini açıklayabilme |
14. hafta |
final sınavları |