|
1. hafta |
Tüketiciler nasıl karar verir?, Sinirbilim, tüketici düşünme süreçlerini nasıl aydınlatır? |
|
2. hafta |
İnsan beyni nasıl çalışır ve bu bilgi pazarlamada nasıl kullanılır? Satın alma davranışlarının geliştirilmesinde beynin yapı ve işlevlerinin etkisi. |
|
3. hafta |
Beyinde satın alma kararlarının oluşum süreçlerinin analizi, Tüketicinin satın alma kararının ve davranışının nörobilimsel temelleri. |
|
4. hafta |
Algılama, dikkat, öğrenme ve hafıza gibi bilişsel süreçler ve duyguların karar vermedeki önemi. |
|
5. hafta |
Davranışın itici güçleri: yaklaşma-kaçınma, hedefler, alışkanlıklar. |
|
6. hafta |
Deneysel makale okumaları ve tartışma. |
|
7. hafta |
Öğrenci sunuşları, değerlendirme, tartışma. |
|
8. hafta |
Pazarlamada duygusal bir yaklaşım: nöropazarlama. |
|
9. hafta |
Pazarlama stratejilerinin belirlenmesinde nörobilimin olanaklarından yararlanılması. |
|
10. hafta |
Nöropazarlamanın pazarlamacıların ikna etme ile ilgili düşünme yollarına etkisi. |
|
11. hafta |
Nöropazarlama metodolojileri ve teknolojileri. |
|
12. hafta |
Nöropazarlamanın etiği. |
|
13. hafta |
Deneysel makale okumaları ve tartışma. |
|
14. hafta |
Öğrenci sunuşları, değerlendirme, tartışma. |