|
1. hafta |
Introduction to the course: requirements and evaluation of the course. |
|
2. hafta |
Teachers: Describing good teachers, who teachers are in class, rapport, teacher tasks,
teacher skills, teacher knowledge, art or science? |
|
3. hafta |
Sınıf Yönetimi: sınıfta öğretmen, ses kullanımı, öğrencilerle konuşmak, yönerge vermek, öğrenci konuşma süresi ve öğretmen konuşma süresi, ana dil kullanımı |
|
4. hafta |
Managing the Classroom: Creating Lesson Stages, Seating Arrangements, Student Groupings |
|
5. hafta |
Sorularla öğrencilerden bilgi edinme.
Yönergeler: Yönerge vermenin temel ilkeleri
|
|
6. hafta |
Sorularla öğrencilerden bilgi edinme.
Yönergeler: Yönerge vermenin temel ilkeleri |
|
7. hafta |
Ara Sınav |
|
8. hafta |
Ara Sınav |
|
9. hafta |
Beginning Lessons, Ending Lessons, Transitions
Stages of a lesson
|
|
10. hafta |
Görsel-İşitsel araçlar: tahta kullanımı, Gerçek Nesneler, Resimler, resim kartları, çizelge, şema ve tablolar, özgün materyaller |
|
11. hafta |
Görsel-İşitsel Araçlar: Video - Şarkı |
|
12. hafta |
Görsel-İşitsel Araçlar - Sunumlar |
|
13. hafta |
Learning Resources – Presentations |
|
14. hafta |
Learning Resources – Presentations |