|
1. hafta |
İşlevselEdimbilim ne demektir? |
|
2. hafta |
Öncüleri kimdir, amacı nedir? |
|
3. hafta |
Kurum nedir? Eğitim kurumları içerisinde "Öğretici" ve "Öğrenici" rolleri nelerdir? Eğitim kurumları dışında yer alan "öğrenme" nasıl bir farklılık göstermektedir? |
|
4. hafta |
Günlük yaşamda ve kurumlarda "soru" nedir? Kurumlarda ve günlük yaşamda verilen yanıtlar farklılık göstermekte midir? |
|
5. hafta |
Sınıf içi söylemlerde soruyu kim, neden sorar? Soru sorulurken bilişsel süreçte beklentiler nelerdir? |
|
6. hafta |
Bilginin işlenmesinde soru-cevap sözcelerinin rolü nedir? |
|
7. hafta |
Sorun nedir? Sorun çözme yolları nelerdir? |
|
8. hafta |
"Bilgi" nedir? "Bilgi" kime nasıl aktarılabilir? Bilginin işlenmesinde yer alan aşamalar nelerdir? |
|
9. hafta |
Sınıf içi söylemlere eşlik eden diğer söylem biçimleri nelerdir? (Nebendiskurs/Begleitdiskurs/Schweigen) |
|
10. hafta |
Susma eylemi hangi durumlarda ne anlam taşımaktadır? |
|
11. hafta |
Bir örnek söylem çözümlemesi üzerinde örneklendirilerek öğrenilenlerin pekişitrilip rapor edilmesi |
|
12. hafta |
Söz alış verişi ne demektir? Sınıf içindeki yapısı nedir? |
|
13. hafta |
Kim ne için söz kesebilmektedir? Sözü alma ve kesme biçimleri nelerdir? |
|
14. hafta |
Sınıf içi iletişimde söz alış veriş eylemi diğer kurumlardan farklılık gösterir mi? |