Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 26 | 27 | 30 | 31 |
Almanca Dilbilgisi I | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Almanca Dilbilgisi II | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Almanca Yazma Becerileri I | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Almanca Yazma Becerileri II | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Almanca Okuma Becerileri I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Okuma Becerileri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Sözlü İletişim Becerileri I | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Almanca Sözlü İletişim Becerileri II | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Almanca Sözlü İletişim Becerileri II | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Ses Bilgisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
Sesletim | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Akademik Almanca | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Almanca İleri Dilbilgisi I | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Almanca İleri Dilbilgisi II | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 |
Almanca İleri Okuma ve Yazma Becerileri I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca İleri Okuma ve Yazma Becerileri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca İleri Okuma ve Yazma Becerileri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca İleri Sözlü İletişim Becerileri I | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Almanca İleri Sözlü İletişim Becerileri II | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Almanca Öğretiminde Yaklaşımlar I | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Öğretiminde Yaklaşımlar II | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Alman Edebiyatı I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Alman Edebiyatı II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Yabancı Dil Öğretiminde Temel Kavramlar | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 |
Metin Türleri ve Yaratıcı Yazma | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Karşılaştırmalı Ülke Bilgisi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Yabancı Dilde Sözcük Öğrenimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Turizm Almancası | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca Öğretiminde Drama | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Öğretiminde Yapay Zeka Uygulamaları I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca Öğretiminde Yapay Zeka Uygulamaları II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca Dil Becerilerinin Öğretimi II | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Almanca Öğretiminde Yeni Teknolojiler | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 |
Edebi Metin İncelemeleri I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Edebi Metin İncelemeleri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Dilbilim I | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Dilbilim II | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Almanca Dil Becerilerinin Öğretimi I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Şiir İncelemesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Dil Edinimi | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |
Anlambilim | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Edimbilimi ve Yabancı Dil Öğretimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Edebiyatta Temel Kavramlar | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sesli Okuma | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Türkçe-Almanca Çeviri | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca-Türkçe Çeviri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Karşılaştırılmalı Dilbilgisi | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Alman Dil ve Kültür Tarihi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türkiye Almanya Kültürel İlişkileri | 3 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Almanca Ders Kitabı İncelemesi | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Almanca Yeterlilik Sınavları | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Öğretiminde Mikro Öğretim Uygulamaları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Öğretiminde Materyal Tasarımı | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Almanca Sınav Hazırlama ve Değerlendirme | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Çağdaş Avusturya Edebiyatı | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca Öğretiminde Makro Öğretim Uygulamaları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğretmenlik Uygulaması I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğretmenlik Uygulaması II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Roman İncelemesi ve Öğretimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Kültür ve Dil | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Kısa Öykü İncelemesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sosyodilbilim ve Yabancı Dil Öğretimi | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Edebi Eserleri Yorumlama Yöntemleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Kültürel Etkinlikler | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitim Bilimine Giriş | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 1 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Kapsayıcı Eğitim ve Özel Gereksinimli Bireyler | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitim Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Program Geliştirme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Sınıf Yönetimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Okullarda Rehberlik | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili I | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Dili II | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |