|
1. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu, Tanım, Tarihçe ve Özellikler |
|
2. hafta |
Bilimsel Dayanaklı Uygulama: Tanımlar, Tarihçe, Özellikler |
|
3. hafta |
Otizmde Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar Geliştirme ve Ugulamada Benimsenen Ölçütler |
|
4. hafta |
Meta Analiz ve PRISMA İlkeleri |
|
5. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Davranış Arttırma ve Azaltmaya Yönelik Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar |
|
6. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklaraİiletişim Becerilerinin Öğretiminde Kullanılan Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar |
|
7. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklaraİiletişim Becerilerinin Öğretiminde Kullanılan Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar |
|
8. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Sosyal Farkındalık ve Sosyal Beceri Kazandırmaya Yönelik Bilimsel Dayanaklı Uygulamalar |
|
9. hafta |
Diyetler, destekleyici ve alternatif terapiler |
|
10. hafta |
Duyuşsal Bozuklukları Gidermeye Yönelik Uygulamalar |
|
11. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Bilimsel-dayanaklı Uygulamaların Başarısında Uyumsal Davranışların Rolü |
|
12. hafta |
Bilimsel-dayanaklı Uygulamaların Uygulanması |
|
13. hafta |
Bilimsel-dayanaklı Uygulamaların Okullarda Uygulanması |
|
14. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğunda Bilimsel-dayanaklı Uygulamalar: Neredeyiz ve Nereye Gidiyoruz? |