|
1. hafta |
Giriş, Ders Tanıtımı, Tanışma |
|
2. hafta |
Kurumsal iletişimde kurum kültürü, kurum kimliği, kurumsal tasarım ve görsel kimlik |
|
3. hafta |
Kurumsal iletişim stratejisi geliştirme süreci ve aşamaları
|
|
4. hafta |
Kurumsal iletişimde mesaj stratejileri, yapım tarzları ve anlatım biçimleri |
|
5. hafta |
Kurum içi iletişim ve kurum dışı iletişim, kurumsal iletişimin uygulama alanları |
|
6. hafta |
Kurum içi ve kurum dışı iletişimde kullanılan iletişim araçları |
|
7. hafta |
Ara sınav |
|
8. hafta |
Basılı malzemeler, gazete ve dergiler |
|
9. hafta |
Sinema, radyo ve TV |
|
10. hafta |
Program tasarımı, senaryo, görsel-işitsel öğelerin özellikleri |
|
11. hafta |
Dijital iletişim araçları |
|
12. hafta |
Sosyal medya |
|
13. hafta |
Denetim, etik kurallar ve yasal mevzuatlar |
|
14. hafta |
Final sınavı |