Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı
  • Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı-Tezsiz YL.
  • Uzaktan Öğretim Bilim Dalı (Online)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Açık ve Uzaktan Öğrenmede Kurumsal İletişim Uygulamaları
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • 1. Kurumsal iletişim ve kurumlar için önemine ilişkin yargılarda bulunabilecektir. 1.1. Kurumsal iletişimi tanımlar 1.2. Kurumsal iletişimin tarihsel gelişimini açıklar 1.3. Kurumsal iletişimin açık ve uzaktan eğitim kurumlarındakini önemini sorgular
  • 2. Kurumsal iletişim fonksiyonlarını değerlendirebilecektir. 2.1. Yönetim, pazarlama ve örgütsel iletişiminin özelliklerini betimler 2.2. Yönetim, pazarlama ve örgütsel iletişimi değerlendirir
  • 3. Kurumsal iletişim alanlarının farklı kurumlardaki uygulamalarını tartışabilecektir. 3.1 Kurumsal iletişim alanlarını örneklendirir 3.2 Kurumsal iletişim alanlarını karşılaştırır
  • 4. Kurumsal kimlik, kültür ve itibar kavramlarının kurumsal iletişim yönetimindeki önemini yorumlayabilecektir 4.1. Kurumsal kimliğin kurumsal iletişimdeki önemini değerlendirir 4.2. Kurumsal kültürün paydaşlar üzerindeki etkisini tartışır 4.3. Kurumsal itibarın özelliklerini yorumlar
  • 5. Kurumsal iletişim araçlarını kullanımını değerlendirebilecektir. 5.1.Yazılı araçların özelliklerini açıklar ve uygular 5.2.Görsel-işitsel araçların özelliklerini açıklar ve uygular 5.3. Internet araçlarının özelliklerini açıklar ve uygular
  • 6. Kurumsal iletişimde dijital stratejileri analiz edebilecektir 6.1. Digital stratejilerin kurumsal iletişimdeki önemini açıklar 6.2 Yeni İletişim teknoljilerinin kurumsal iletişime katkısını tartışır 6.3 Kurumsal iletişimde yeni teknoljilerinin kuulanımı için öneri hazırlar Student

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri