Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Çizgi Film (Animasyon) Anasanat Dalı
  • Çizgi Film (Animasyon) Anasanat Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Eğitsel Dijital Oyun Tasarımı II
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Eğitlence kavramını eğlence ve öğrenme kavramları ile ilişkilendirir.
  • Oyun kavramını öğrenme üzerinden tanımlar.
  • Oyun ve eğlence kavramlarının öğrenme sürecine olan olumlu etkisini açıklar.
  • Eğlence ve öğrenme kavramlarını oyun içerisine doğru bir biçimde entegre eder.
  • Eğitsel oyun tasarım modellerini hedef kitle ve platform temelinde uygular ve oyun içerisine entegre eder.
  • Eğitsel oyun tasarım modellerini anlar ve hedeflenen oyuna yönelik doğru modeli kullanır.
  • Eğitsel oyun tasarım modellerini doğru oyun mekanikleri ile oyuna entegre eder.
  • Eğitsel oyunları farklı yaş ve hedef kitle bağlamında doğru görsel tasarım yaklaşımı üzerinden tasarlar.
  • Algı ve biliş gibi öğrenme süreçlerini derinden etkileyen kavramları hedef kitle bağlamında analiz eder ve hem görsel tasarımı hem de oyun tasarımını bu bağlamda gerçekleştirir.
  • Oyun tasarımı içerisinde yer alan görsel tasarımları hedef kitle ve tür çerçevesinde doğru bir bakış açısı ile hazırlar.
  • Hedef alınan kitle ve oyun türüne yönelik konsept tasarımları hazırlar.
  • Oyun için gerekli olan mekan tasarımları hedef kitle ve platform çerçevesinde doğru bir biçimde hazırlar.
  • Oyunun eğitsel sunuş süreçlerinde yer alan görsel tasarımları hedef kitlenin algı ve bilişsel veri işleme süreçlerine yönelik hazırlar.
  • Oyunun bölüm tasarımlarını akış ve motivasyon kuramı çerçevesinde hazırlar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri