Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim Bölümü
  • Sınıf Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Fen Bilimleri Öğretimi I
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Fen Bilimleri ve Fen Eğitimine İlişkin Temel Kavramları açıklayabilecektir.
  • Fen, teknoloji, bilim, bilimsel bilgi, bilimsel yöntem kavramlarını tanımlar.
  • Bilimin doğasını açıklayabilecektir.
  • Bilimin doğasını tanımlar.
  • Bilimin doğasına ait özellikleri kavrar.
  • Bilimin doğası öğretiminde kullanılan yaklaşımları açıklar.
  • Fen okur-yazarlığını açıklayabilecektir.
  • Fen okur-yazarlığını tanımlar.
  • Fen okur-yazarı bireylerin özelliklerini sıralar.
  • Fen okuryazarlığının toplumsal boyuttaki önemini açıklar.
  • Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre Yaklaşımını tanıyabilir.
  • Fen-Teknoloji-Toplum- Çevre ilişkilerini irdeler.
  • Fen-Teknoloji-Toplum- Çevre yaklaşımını ve özelliklerini açıklar.
  • Fen öğrenmede tutum ve motivasyonun önemini açıklayabilecektir.
  • Tutum ve motivasyonun öğrenmedeki önemini kavrar.
  • Tutum ve motivasyonun oluşmasını etkileyen faktörleri açıklar.
  • Fene yönelik tutum ve motivasyonun olumlu yönde oluşturulması için yapılması gerekenleri irdeler.
  • İlkokul Fen Bilimleri dersi öğretim programının özelliklerini açıklayabilecektir.
  • Öğretim programının amaçlarını tanır.
  • Öğretim programının içeriğini tanır.
  • Öğretim programının temel yaklaşımlarını tanır.
  • Öğretim programının değerlendirme yaklaşımlarını tanır.
  • Fen programlarının ülkemizde ve dünyadaki gelişimini açıklar.
  • Yapılandırmacı yaklaşımı fen öğretiminde uygulayabilir.
  • Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerini tanır.
  • Yaılandırmacı yaklaşımın fen eğitiminde uygulanmasına yönelik örnek uygulamalar gerçekleştirebilir.
  • Bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye dönük örnek uygulamalar tasarlayabilir.
  • Bilimsel süreç becerilerini tanımlar.
  • Bilimsel süreç becerilerini sınıflandırır.
  • Bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye dönük bir uygulama örneği geliştirir ve uygular.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri